Heartbeats&Co.

+40 73x-xxx-xxx
Arată telefon
Solicită o ofertă
București , Str. Dr. Petre Herescu nr. 29
Ce facem?
De la cele mai simple detalii, aranjamente florale si decoratiuni, pana managementul intregului eveniment, cu un event planner dedicat fiecarui eveniment in parte. Luam anual un numar limitat de evenimente, astfel incat sa ne pastram calitatea serviciilor.
Origanizarea unui eveniment necesita timp si energie, noi in primul rand va oferim TIMP si posibilitatea de a va organiza nunta sau evenimentul de ORIUNDE v-ati afla.

Noi iti oferim atat servicii de managemet cat si servicii individuale pentru evenimente.

Cum poti lucra cu noi?

Daca ai nevoie de mai putin de 3 servicii (de exemplu: flori, invitatii si marturii), consulta ofertele noastre de pe boogiT sau de pe site-ul nostru, Sectiunea Evenimente => Preturi

1. Event/Wedding planning
Dedicare trup si suflet, bun gust desavarsit, atentie maxima pentru fiecare detali. Acestea sunt motivele pentru care clientii ne încredinteaza planificarea unui eveniment delicat si emotionant. La aceasta categorie nu putem avea un pachet predefinit, pentru ca vrem sa oferim servicii impecabile la un nivel foarte înalt, iar fiecare eveniment sa fie exclusiv. De aceea, ne rezervam doar un numar limitat de evenimente anual pentru care oferim serviciile noastre de planificare full service si design.

2. Coordonare in 3 pasi

3. CONSULTANTA Pachetul de consultanta de 3 ore include o serie de informatii, checklist-uri si brosuri utile, inclusiv furnizori de diferite servicii + o agenda pentru mirese. Acesta este optiunea perfecta pentru cei care doresc sa isi organizeze singuri evenimentul, insa au nevoie si de putina indrumare. De ce sa platesti consultanta? Pentru ca noi furnizam informatii pe care le-am acumulat de-a lungul timpului, testand piata si colaboratorii nostri, astfel tu vei beneficia doar de cei mai buni.

Pachete evenimente

Consultanta

1450 RON
Pachetul de consultanta de 3 ore include o serie de informatii, checklist-uri si brosuri utile, inclusiv furnizori de diferite servicii + o agenda pentru mirese. Acesta este optiunea perfecta pentru cei care doresc sa isi organizeze singuri evenimentul, insa au nevoie si de putina indrumare. De ce sa platesti consultanta? Pentru ca noi furnizam informatii pe care le-am acumulat de-a lungul timpului, testand piata si colaboratorii nostri, astfel tu vei beneficia doar de cei mai buni.

In cazul in care nu va aflati in Romania, consultanta se poate desfasura pe Skype.

Wedding Planning pentru 100 pers.

6750 RON
Dedicare trup si suflet, bun gust desavarsit, atentie maxima pentru detalii. Acestea sunt motivele pentru care clientii ne încredinteaza planificarea unui eveniment delicat si emotionant. La aceasta categorie nu putem avea un pachet predefinit, pentru ca vrem sa oferim servicii impecabile la un nivel foarte înalt,atfel incat fiecare eveniment sa fie exclusiv. De aceea, ne rezervam doar un numar limitat de evenimente anual pentru care oferim serviciile noastre de planificare full service si design.

De include pretul?
1. Gasirea locatiei si a furnizorilor
2. Design&Concept
3. Echipa care amenajeaza spatiul in ziua evenimentului
4. Realizarea si monitorizare bugetului
5. Plati catre terti furnizori
6. Managementul listei de invitati
7. Stabilirea programului si distribuirea acestuia catre terti furnizori
8. Planificarea si participarea la degustari.
9. Reduceri la terti furnizori
10.  Consiliere telefonica pentru mirese + consiliere la rochia de mireasa
BONUS = TIMP :) fiind probabil cel mai important.

Durata acestei colaborari este intre 12-6 luni



Event management in 3 PASI pentru 150 persoane

3150 RON

Daca ati organizat aproape totul, dar vreti ca ziua evenimentului sa fie dedicata doar trairilor intense si emotiilor pozitive, acest serviciu este perfect pentru voi! Sunt trei etape simple:

Etapa 1: O intalnire cu protagonistii evenimentului, probabil intr-o dupa-amiaza în care vom sta la un ceai, in care vom analiza tot ce s-a realizat pana atunci. Este o intalnire foarte importanta, pentru ca vom încerca sa empatizam pe deplin cu personalitatile lor, pentru a le întelege si depasi asteptarile si pentru a pune la punct stilul în care evenimentul trebuie sa decurga.

Etapa 2: Completarea formularelor tipice. Este vorba de punerea la punct a detaliilor fara de care nu putem lucra.

Etapa 3: Coordonarea evenimentului. Vom fi prezenti cu o zi înainte în orasul sau locatia aleasa de voi pentru a ne asigura de buna desfasurare a întregii ceremonii. Stim sa gestionam mai ales situatiile de criza, astfel încat sa nu observati nimic în neregula nici voi, nici invitatii.

In cazul in care evenimentul se afla in afara oraselor enumerate mai jos, se va achita separat cazarea si tranportul.

Bucuresti, Satu Mare, Brasov si Contanta.

Pachet aranjamente florale pentu cununie

1255 RON
2 lumanari cununie 500 lei
1 Buchet Mireasa  400 lei
1 Buchet Nasa  295 lei
2 Cocarde 60 lei

Pret valabil in Satu Mare, Brasov, Bucuresti si Contanta.

Aranjamente florale pentru nunta de 100 persoane

2030 RON
10 aranjamente florale cu suport inclus din sticla 150 lei x 10 buc = 1500 lei 
 Aranjamente florale pentru masa mirilor ( 1 aranjament mediu  350 lei + 2 mici 180 lei)

Design invitatii

550 RON
Design Invitatii

Inca nu ti-ai gasit invitatia de nunta pe placul tau? Noi suntem aici sa iti indeplinim visulelor din copilarie si ne dorim  sa te ajutam si pe tine sa fii multumita de invitatiile tale, care sunt cartea ta de vizita cand vine vorba de nunta ta.

Te ajutam si cu imprimarea acestora, 

Invitatie nunta personalizata

7 RON
Invitatii personalizate, plicuri si imprimare digitala este inclusa.

Oferta este valabila pentru 100 buc.

20 Lumini ambientale

1400 RON
Luminile arhitecturale/ambientale schimba total incaperile unde sunt amplasate. Pentru o nunta de 150 persoane sunt suficiente 20 de astfel de lumini.

Oferta este valabila in Brasov si Satu Mare

Dj, Sonorizare si Schela de Lumini

3400 RON

SCHELA LUMINI 4M CU TEHNICIAN 1200 lei

SONORIZARE FBT 1200 lei

DJ 250 1000 lei


OFERTA ESTE VALABILA IN BUCURESTI, BRASOV SI SATU MARE

Recenzii

Fii primul care scrie o recenzie.
Povesteşte-ne experiența ta legată de Heartbeats&Co.

Organizatori similari cu Heartbeats&Co.

Descoperă mai multe pe aplicația boogiT

Contact

Adresă: București , Str. Dr. Petre Herescu nr. 29
Telefon: +40 73x-xxx-xxx Arată telefon